Varför så arg??

Jag avskyr männsikor!!!
Jag hatar snorungen sm nyss sköt en raket mot mig och min hund och skratande sprang därifrån...
Jag hatar grannen som har fest varje helg!!
Jag hatar otrevliga idioter som inte har vett att beté sig!!
Jag hatar folk som kör över mig!!
Jag hatar barn!!
Jag hatar gamla gnälliga kärringar!
Jag hatar idioterna till grannar ovanför som roar sig med att kasta skräp på min tomt!!
Jag hatar ungjävlar som retar min hund!!!
Jag hatar folk som inte kan köra bil!!!
Jag hatar idioter som tränger sig före i kön!!
Jag hatar gubbjävlar som visslar när man går förbi!!!
Jag hatar när okända männsikor kallar mig vid namn!!
Jag avskyr dem!!!
Och ja, jag är arg! Jag är trött på all jävla skit hela tiden!! Jag är less på att behöva anpassa mig efter idioter, jag är utled på at vara ensam nästan jämt! Jag är förbannad på livet!! Jag är sne för att jag har ont, och jag hatar den idioten med för vad han gav mig!
... jag älskar min familj, min jycke och min micke. Jag har ett fåtal vänner som jag håller riktigt hårt i för de är underbara.... men hur många procent av världens befolkning blir det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0