Maktlös...

Är så förbannat less på att bara gå runt varje månad och knappt det....
Jag jobbar för helvete jämt men har ändå inte en krona över till nått annat än mat och bensin till jobbet...
Bara så förbannat less på den här skiten... å jovisst jag skulle gärna hänga med vänner ut och parta loss ibland men hur kul är det när man inte har en krona över??? eller varför inte köpa lite nya kläder (som jag faktiskt behöver eftersom jag inte har ette enda jävla par byxor som är hela) meeeeen neeej!!! pengarna räcker inte och jag fattar inte hur folk lyckas???
jag är ingen slösande typ, jag håller reda på var pengarna går för det mesta... men just nu känner jag bara att jag inte orkar bry mig, det är inte nån ide att kolla om det finns pengar över till nått skoj för det finns det inte...
tex skulle det vara skoj å köpa nått till hemma oxå, det behövs en jäkla masa grejjer men det är bara å lägga ner...
JAG HATAR PENGAR!!! och jag HATAR att jobba för noll och ingenting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0