Välkommen till dårhuset.

Av ca 751 kunder är 700 personer rabattkärringar, 10 som vänder streckoder, 10 som pratar mer än nödvändigt, 10 alkisar/pundare, 10 äckliga kaxiga snorungar och 10 som har så bråttom att dom lämnar kortet i kortläsaren och springer därifrån. Och minst en tant som inte kommer ihåg om hon har betalat eller inte....

Sveriges framsida  my ass. Det är läskigt vad den här staden är nergången, kanske inte själva staden men folket i den. Eller så är det bara mer öppet här än hemma. Det finns gott om drägg och skit här. Nått som jag dessutom tycker är lite smått störande är att gbg-området ser ut som en stor industri... och där emellan ligger det bostdshus... och dessa rymdstationer överallt (har fått höra x antal gånger att det faktiskt heter raffinaderier) dom är ganska häftiga i mörkret men fan så det ser ut när det är ljust. Om det här är Sveriges framsida får vi nog allt skämmas lite i hörnet skulle jag tro... men visst finns vavkra platser här med men de förstörs ofta av nån ful industribyggnad eller en sån där lysdiod till rymdstation...

Hade hur mycket som helst att dilla om igår men det har gått över så får göra ett nytt försök ikväll om jag har internet då vill säga... mmm dom har stängt av mitt!!!! Så nu har jag varken tv eller nät, hallå eller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0