Förhållandetest, javisst!!!

Måste säga att jag började småle för mig själv. Hallå, hur många gånger har man inte slagits med någon över en Ikea-möbel???!! Jag brukar få skruva själv, ja jag är enveten å ska ha sista ordet och jag vet ju såklart bäst hur man gör, ALLTID. Så nu när jag tydligen lämnat singellivet bakom mig, vad gör man då? Jo man tar med sig älsklingen (eller rättare sagt han tar med mig) till Ikea!!!! Sen köper han en möbel som vi gemensamt skruvar ihop!! Och se på fan, det gick, tror inte vi sa något om något som den andra borde eller inte borde göra, ingen slogs om verktyg, bitar, skruvar eller dylikt. Det flöt liksom smidigt igenom byggandet av byrån.... VAD HÄNDE DÄR????
Så med det där lilla småleendet på läpparna får jag nog allt säga att vi klarat ett litet sånt där förhållandetest helt enkelt. Hur många ikea-möbler har ni skruvat ihop med flick/pojkvän, sambo eller bara en vän utan att ryka ihop det minsta???

Tydligen har detta blivit en ganska blödig blogg numera, de gånger jag över huvud taget skriver på den, men men... livet förändras tydligen... och det rejält. Men hellre toffel än bitter singel. Nu ska jag baka pizza såhär mitt i natten medans hjärtat diskar... hej å hå toffeln på. Gonatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0