Storleken har betydelse. Punkt.

Ja så är det! Nej men det har det inte alls sitter ni där och säger till er själva.

Det är ju vad man gör med den som spelar roll...

Men vad spelar det för roll vad som görs med den om du inte ens märker att den är där???

Det här kan väl sägas vara grymt men jag vet oxå att grabbarna med minime i jalingarna sitter där och kallar de flesta tjejer för slappfittor. Och ja det är ego att klaga, men det finns ju åt båda hållen. Borde nästan vara helt okej att kolla så den passar innan man lägger ner allt omständigt jobb på att få killen i säng

(men då är det till att du vet vad som får plats och inte..och som kille vete fan hur han ska bete sig för att checka en sån sak, äsch de får helt enkelt chansa..(sjuk disskusion i min hjärna det här kan jag lova))

för att sen behöva bli besviken över att det varit förgäves...kanske inte för killen dock...

Men hejja att vara så nära och sen bara...inget.. "hallå, kom igen nu då" men nej.

 

Så vad gör man då när man hamnar i den situationen??? Låtsas som ingenting och förtsätter och sen fejkar efter lagom lång tid?? (ja för alla tjejer kan fejka, tro inte något annat och killar med för den delen, ingen är oskyldigare än den andra)

Säger som det är?? Klär på sig och går??

Vad ni än gör så börja inte skratta bara, det går iaf inte hem kan jag lova (det var inte åt honom det var bara situationen som var skrattretande).

Iofs visste man ju ganska snart att det ändå skulle sluta såhär (gjorde inte du?). Men vafan man måste ju ge det en chans, men kan väl säga att i fortsättningen kommer man lägga ner innan det kommer så långt, antingen säga som det är eller bara ge fan i att säga något och lägga ner hela historien. Varför gå igenom det igen??

 

"Nej men du grabben vi är inte kompatibla helt enkelt"

 

MEN kanske att man skulle kunna leva med det om man ändå är upp över öronen förälskad...kanske... men vete fan. Jag är nog den sorten som inte skulle kunna ha ett förhållande med någon där sexet inte funkar, hur bra allt annat än är och tvärtom. Det måste till både och...

Skulle du fixa det??

 

Och ja vi tjejer är inte perfekta vi heller, vi finns i olika storlekar och modeller vi med, så den manliga halvan har väl ungefär samma problem skulle jag tro men utan en chans att checka läget innan...

 

Så vad kom man fram till då??

Jo, ju större är inte alltid desto bättre och liten behöver inte alltid vara för litet. Alla är vi olika. Men det har betydelse! Lika mycket som att en för liten kan förstöra hela nöjet kan lika gärna en för stor krångla till tillvaron...

 

(kan inte för mitt liv förstå varför jag nyss skrivit detta, men är man uttråkad så är man, lev med det)

 

over n out

/fröken knepig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0