Nyinspelning...

...av motorsågsmassakern i min hals, satan känns som att nån bonde tryckt ner en taggtrådsrulle i halsen på mig.
Sånt man får leva med när man är korkad och träffar nötter som inte är helt friska.

Har tröttnat lite på alla dessa sjuka idioter som sitter och snuttigullar på fb... mmm för man vill ju gärna veta hur ni saaaaknar varandra till döds och hur ni öööömt kyyyysser varandra och längtar till nästa gång ni får sätta på varandra!!! Fan ge er, en annan blir ju bitter och får kräkreflexer (och jag lovar med halsen jag har just nu vill man absolut inte att nått ska passera vare sig framlänges eller baklänges).

Nu blir det ett par alvedon och en sån där muppochflin eller vad den där tabletten nu heter... om man inte passar sig bedövas tungan av den :O

Over n out
/n*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0