Kvinnlig tortyr

Ett stycke epilator. Ett stycke helvetesmaskin.
Och fy ***** vad det gör ont! Har kanske lyckats ta två kvadratcentimeter ungefär och kommer med största säkerhet låta bli att fortsätta om jag inte mirakulöst kan få tag på morfin eller något liknande.
Kan ge mig fan på att det var en man som kom på denna helvetesmaskin och är så inte fallet är kvinnan bakom den masochist av värsta sorten.
Vax är en barnlek i jämförelse med detta tortyrredskap!! Och tror nog att det blir till att vaxa resterande....
Börjar svettas och hjärtat slår i 380 bara jag startar den där prylen, ren och skär skräck!!!
Och hur dum är man inte som provar och försöker IGEN när man redan visste från början att det är bland det plågsammaste man kommer få uppleva i hårborttagningsväg???

Och nästa kille/man/karl som gnäller över mina håriga ben ska jag ta mig fan epilera bort varenda hårstrå på!!!!

Tillbaka till att försöka övervinna ren och skär smärta, skräck och tortyr...eftersom jag nu ändå är kvinna så är jag tillräckligt korkad för att inte ge upp!!

over n out
/n*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0