Hängfittor och löshår

Hår .. (aaa, nu jävlar har jag spårat)
Dagens diskussionsämne: KÖNSHÅR!
För ja, nu på "äldre" dagar så har man upptäckt att det liksom sprider sig. Det håller sig inte inom området längre, det sprider sig liksom ner på låren och åt alla andra jävla håll.
Man är ju inte ensam om det här problemet. Så vad gör man då? Jo man vaxar (så förbannat smärtsamt) eller så rakar man. För det kan ju inte se ut som om man har ett ihjältrampat marsvin där nere. Men är det egentligen någon annan än vi själva som bryr oss??

Så, den kvinnliga vinkeln då..
Ja vi mår dåligt över detta, vi skäms för att det lämnar området... många gånger så pass att vi inte riktigt vågar visa oss i dagsljus. Vissa av oss har faktiskt riktigt stora problem då vi faktiskt blir hämmade av detta. Vi tror att karlarna bryr sig och ser allt.

Så jag gör så att jag frågar ett gäng grabbar om saken, har dessutom tagit med ett par av svaren jag fick. Men de är inte ens i närheten så nojjiga som vi tjejer. De bryr sig mest om sig själva när det kommer till hur de lägger "frisyren". Den tråkiga biten är dock att de helst vill ha helrakat hos oss tjejer... och se på fan där har vi väl kanske anledningen till att vi tjejer känner oss äckliga om vi missat raka oss??
De flesta av de andra killarna jag frågade är helrakade och föredrar helrakat. Bara ett fåtal svarade att de inte bryr sig över huvud taget... sorgligt men ja. Tjejer är inte fullt så petiga så länge det är ansat, däremot är tjejer mer nojjiga över hur killar tycker om deras "frisyr" många är oroliga för att det ska synas att de rakar det som sprider sig utanför osv...

Frågorna till grabbarna då: Rakar du dig? Ansar du? och varför? oavsett svar. Har du nån tanke om hur tjejer ska va? Helrakat eller spelar ingen roll? Har du nån gång tänkt på att det har spridit sig utanför "området"? Gör ditt hår det? alltså börjat sprida sig utåt?

#1 : Ja, ja samt porrpung... vill inte se ut som en gorilla:) Tjejer ska vara rakade men får gärna ha en landningsbana. Håret sprider sig längs med hela låret ner till knäna så då får man ansa...

#2 : jag rakar mig, oftast helt, eller försöker hålla det "ansat" , hm varför, det är skönast att ha det så, , själv tycker jag helst att tjejer ska helrakat, just om man har oralsex isf , hm lite utanför, men inte mycket alls så

#3 : Ansar för att det känns fräsht. Tjejer behöver inte vara helrakade men helst inte den värsta busken.. Sprida sig.. Är ju rätt hårig hela jag..

Tjejernas svar hamnar inte här då jag anatar att de flesta som läser detta faktiskt är tjejer så...
Ja jag vet att jag är lite skruvad... men frågar man inget får man inget veta ;)

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes!!! du la ut den :) hahaha

2010-09-17 @ 01:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0