Brist på kommunikation och ja vi kvinnor är egoister, who gives a shit?

Nedanstående text kanske kan tas som stötande, what ever. Tjejer/kvinnor är knepiga varelser och ni knepiga kommer antagligen bli lagom griniga, men se det skiter jag i!!!

 

 

 


 

 

Skratta så jag grät när jag läste en kompis text på Obscureted.com om förspel och kvinnors egoism. Förbannat kul skrivet men ändå som sagt sant för väldigt många. Speciellt den där kvinnliga egoismen...denna text är full av den ;)

 

Dessa tankar kommer aldrig om man säger vad man vill ha. Hur många Tjejer/Kvinnor ligger inte där och tänker, "Fan sluta va där nere och pilla, jag har andra erogena zoner på kroppen som ligger lååångt därifrån" "Don´t touch my boobs please" "Kommer han verkligen gilla om jag tar i den, kanske han har andra ställen" "Hur fan ska jag göra, ähh låter honom hålla på"

 

För är det något vi kvinnor är bra på så är det att tänka för mycket, oavsett vad vi gör.

 

Men de allra flesta ligger snällt kvar, låter killen fingra klart och får skiten överstökad. Hela den här sexgrejen är ju helt förvriden, för hur ska man kunna veta hur den andra vill ha det? Varken män eller kvinnor är tankeläsare, och det folk gör när dom hamnar i säng är att köra det som dom tror är rätt, som dom hört någon säga eller läst om i någon skräptidning eller allra helst killen som tror han är fantastisk då han har haft en hel hög med tjejer som fejkat och tror att det han gör funkar utmärkt! (Och där får vi ju skylla oss själva, hade ingen fejkat hade han vetat att han gjort helt fel).

 

Det är väl närmast regel att alla fantasilösa män först och främst ger sig på vår hallongrotta (som den så fint får heta i ovan nämnda blogg). Som om det måste pillas där. Nej, är vi tjejer på g ska det gå fort, och då vore det ju fint om man kunde ropa "Givakt!" och sen köra järnet. Men nu är det ju inte alltid så enkelt, så jag föreslår till alla som ligger där och funderar på "hur,varför,när och var" (och även till er som funderar på vad ni ska laga för mat sen, stängde jag av spisen, undrar vad det blir på tv senare)  För guds skull, tala om hur ni själva vill ha det. Och vågar den andra fortfarande inte säga något...FRÅGA!!! Det kommer resultera i en kanonupplevelse kan jag lova (och råkar det va så att nån tar illa upp kan ni ju lägga ner hela skiten , för vad är det då för mening om du inte får ut vad du vill ha av det?)


Resultat:

Vi slipper det eviga hallongrottspillandet och knådningen av boobsen (har aldrig förstått vem som kom på det, det är bland det värsta som finns). Och våra kära män får sin avsugning!

 

(och en liten tanke då som dök upp till den kvinnliga delen av läsarna...är det nån som egentligen har koll på när han får sin orgasm eller låter ni det bara passera? för risken är stor att han inte fått nån (det går inte på automatik för killar bara så ni vet) och där förväntar ni er att ni ska få en varje gång??? sluta gnäll o se till att ge honom en omgång han sent kommer glömma, han kommer vilja ge igen ;) )


over n out
/n*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0