Bitterveckan

Är så förbannat trött på att allt går åt helvete hela tiden. Är så jävla less på att höra andras skit. Jag har egen skit!!! Jag mår skit!! Det RÄCKER!!!
Tänk efter innan du säger något där... Ja det här är min bittervecka. Jag har lika mycket rätt att vara sur och bitter som vem som helst. Alla kan inte gå runt och vara glada, roliga och lyckliga jämt.
Varför förväntar sig folk att man jämt ska vara trevlig? Alla har vi våra dåliga dagar, veckor, månader och i särskilt skrämmande fall ÅR. Tycker det är rena fjanteriet att man inte får må dåligt eller tycka synd om sig själv ibland. Det är ju nästan förbjudet enligt lag att inte vara lycklig jämt. Jag lovar, man blir inte en sämre människa för att man släpper ut lite skit då och då. Jag har sparat på den alldeles för länge för att det ska vara hälsosamt och om jag inte tar min bittervecka nu kommer den med största sannolikhet att komma fram senare i form av en bitter månad istället. Lev med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0