VM i stress

Jag har aldrig varit den som väntar till sista minuten med saker och ting men tydligen förändras man, helvete vad jag har mycket som ska hinnas med att göras innan fredag :S
Och vem hatar inte alla dessa jädra samtal som måste ringas, det ska ändras och fixas. Jag kommer vara upplöst i molekyler till helgen, kalas det :D
Men är man ute i sista minuten så är man... får väl skylla mig själv, men trodde inte det skulle ta sån tid ju...
Har haft sömnlös helg eller nja, iofs tog igen det igår kan man väl säga.
Nu blir det till att packa, plugga, hålla tummarna för att böckerna kommer fram innan fredag, att biljäveln håller ihop och att provet imorgon löser sig, att csn tar sig i kragen och gör det dom ska... och någonstans där i mitten kanske jag får lite tid över till andra viktiga saker som tex äta mat, gå med hund och sånt där vardagsgrejs.
over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0