Sedär ja..

Har fått instruktioner om att inte glömma att skriva just att när jag skriver. Så då skriver jag väl det då så att det blir helt rätt. Så att det blir rätt och riktigt så att säga.
Men även att jag skrivit för några att i mina uppsatser så kirrade man ett MVG i en 100p kurs på sammanlagt 5 timmars arbete... grymt enkel kurs helt enkelt :P

Snön har äntligen sett till att ramla ner också, grymt skoj. Får hålla tummarna för att den ligger kvar, men tror inte att det hjälper om man så kramar tummarna blå.

Fick en ganska bra beskrivining på situationen i ett tidigare inlägg... och det var väl ungefär det jag ville komma fram till. Att de håller på som de gör mest för att andra ska se än att just den de skriver till ska läsa det. Läskigt!!!

Nä, nu blir det soffan en stund, kurserna är slut för den här gången, startar med nya spännande på måndag, tyvärr så måste jag läsa genom cp-skolan nummer ett igen...kan lova att det suger...
Nu sömn, måste orka med fredagskvällen, den kan nog bli väldans intressant :P

bye bye




Kommentarer
Postat av: angelica

Hej!! Vad kul att du skrev! Roligt att du blev nöjd :D



Jag använde skuggor från make up store, den bruna var microshadow "Cookie", sen skimmer eyedust "Goldglow" och som bas en ljus beige/guld microshadow "Muffin", plus en helt svart som skuggning. Men dom viktigaste är väl Goldglow och Cookie om du inte vill köpa alla =)



Kram!

2010-10-22 @ 14:26:44
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0