Jösses

Som tidigare nämnt så har man ju en del idioter på fb som inte verkar fatta det där med att andra måste tvingas läsa deras logg, Men nu jävlar måste det brunnit någonstans... för det börjar likna fb-porr hahaha. Herre guuud!! Snälla bespara oss erat sexsnack och era smekningar och kyssar och fan vet vad. Jag hatar verkligen att behöva torka spyor på tagentbordet!!
Jag tänker inte som sist lägga upp exempel på vad som skrivs, det tar liksom emot att läsa det mer än en gång.. helst av allt hade jag önskat att jag sluppit se det över huvud taget....

Nä ska klämma i mig en clementin till, satan vad gott det är, har väl ätit sisådär 5 senaste kvarten. Hejja mig!!

over n out
/n*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0