Sårad?

Har ni någonsin tänkt på att man sårar folk så lätt?
Man sitter där och gråter och känner sig utnyttjad mm, när man gjort precis likadant själv??
Det är väl som vilken ond cirkel som helst, någon blir ALLTID sårad!! Frågan är bara vem...
Har aldrig förstått mig på de som bara drar över och går vidare... Har alla gått och blivit totalt känslolösa?
Av egen erfarenhet har iaf jag mått lika dåligt av att dra över som när någon drar över mig..
För träffar man någon borde man inte då ha en viss känsla för personen? De flesta jag frågar svarar ja på den. Ett litet fåtal skiter i vilket bara det är bra. Men känner de då ingenting? Jag har svårt att tro det.
Men men, mycket funderingar... ska väl ta mig i kragen och skriva något vettigt här någon dag. Just nu är jag off från min absolut bästa inspirationskälla och mina spårarkompisar är upptagna med annat såsom pojkvänner och dylikt. (Ja, C jag är bitter, jag vet, jag saknar dig)
over n out!

Kommentarer
Postat av: C

Gumman, jag saknar dig också... jag vet att jag är lite väl upptagen, men det är inte bara kärleken som egentligen tar upp min tid.., det är min ork det sitter i och du vet orsakerna till varför orken tryter... väldigt mycket just nu här också, fast andra saker än för dig. jag älskar dig min vän och du kan alltid ringa till mig... ring 2 gånger så svarar jag :) va rädd om dig. kram

2010-12-28 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0