God jävla Jul då!!

Har faktiskt helt skitit i julen i år, så jävla less på skiten. Jag har varit och ätit julmat hos mamsen (vilket för min del betyder prinskorv, köttbullar och potatisgratäng, då jag inte tål fisk och inte äter såna där mystiska julgrejjer). Nu sitter jag hemma i min soffa med en kopp te, ska snart svälja en insomningstablett och sova som en prinsessa. Helt slut i kropp och själ. Det känns ungefär som om man var utanför kroppen och tittar på sig själv, man hör sig själv svara på tilltal mm, men har ingen aning om hur det gick till. Kroppen rör sig endast om man befaller den att göra det. Inga reflexer. Det är helt enkelt kortslutning i systemet... kanske är därför man har feber, magen krampar och man inte får luft... aja, vad kan vara hälsosammare än att sova bort julen? Dern brukar ändå sluta i katastrof för de flesta. Tack och hej, leverpastej (som oxå smakar skit..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0