Barn...

Jag är en av de där få som inte gillar dem, aldrig kommer skaffa några och aldrig förstått meningen med det.
Jag har fortfarande inte gjort det sista steget för total barnlöshet. Men den dagen kommer. Så.

Varför är det så viktigt att skaffa barn? Tänk efter ordentligt innan ni svarar på det.

Det är svårt att leva med mitt val om man inte älskar att vara singel. Jag fick nyss reda på varför en helt underbar kille la ner projektet. Mitt val att inte skaffa barn.
Men jag skulle inte skaffa några ens för allt i världen. Jag anser att det är fel att skaffa barn för att någon annan vill det, för att behålla någon.

Jag börjar bli dödligt less på singellivet. På ensamheten. Men är det vad jag har att välja på. Ensamhet eller barn, så håller jag på ensamheten. Förhoppningsvis är jag inte helt ensam om denna åsikt, så jag kanske lyckas träffa någon en dag. Men jag har inga större förhoppningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0